BEL NU +32 475 43 48 96

Service

Service aan huis

Wanneer uw toestel defect is word er gereageerd binnen de 24uur na oproep. U kan Gefixt steeds bereiken via gsm. Wij begrijpen maar al te goed dat u uw toestel niet voor een paar weken buiten strijd kan laten. Gaat het nu om een wasmachine, droogkast of kookplaat u kan op een snelle tijd rekenen wat herstelling betreft. Al uw elektrotoestellen eender waar gekocht, worden zo snel mogelijk hersteld, met de originele onderdelen van elk merk.

Keypartner Miele

Als Miele specialist kunnen wij deze toestellen uitlezen met de nodige kennis van zaken, dankzij het diagnosesysteem via PC. Door onze specialisatie in MIELE producten kunnen wij U een kwalitatief hoogstaande service bieden indien uw apparaat defect zou geraken. Als extra zekerheid is een verlenging van de garantietermijn tot 10 jaar mogelijk.

Herstellen van alle Miele-toestellen binnen de 24 uur!

Nieuwe toestellen

Indien uw toestel toch niet hersteld kan worden, of als de kosten te hoog oplopen volgens de leeftijd van het toestel, dan geef ik u vrijblijvend advies i.v.m. de aanschaf van een nieuw toestel. De beste prijzen en promoties zijn uiteraard voorwaarden van verkoop.

FAQ

1. Wie wat waar?
Gefixt is een hersteldienst van alle huishoudelektro. Gefixtixt is gespecialiseerd in het snel herstellen of vernieuwen van uw elektrotoestellen. Gefixtixt hersteld in de grote omgeving van Antwerpen en Brussel. Voor elektroservice in andere regio's kan u steeds terecht bij onze partners. Keukentoestellen zoals vaatwasser, oven, kookplaat, koelkast kunnen ook hersteld of vervangen worden.

2. Binnen welke termijn kan mijn toestel hersteld zijn?
Meestal kan er iemand langskomen binnen de 2 dagen na u oproep. Voor dringende gevallen kan u het best telefoneren naar volgend nummer 0475/43.48.96 er kan dan onmiddelijk een afspraak gemaakt worden.

3. Kan er 's avonds of zaterdag iemand langskomen?
Ja, indien u overdag niet thuis bent kan er s'avonds of zaterdag een afspraak gepland worden (zonder extra kosten). Wanneer u dit wenst kan u best rechtstreeks contact op nemen op volgend nummer 0475/43.48.96.

4. Is er garantie op mijn hersteld toestel?
De garantie op een hersteld toestel is drie maanden, het komt echter zelden voor dat er na herstelling, het zelfde probleem zich voordoet.

5. Indien mijn toestel onherstelbaar is, kan ik dan een nieuw toestel bestellen?
Ja, Gefixtixt kan u in een korte tijd een nieuw toestel leveren, Gefixtixt kan u persoonlijk met raad en daad bijstaan met de keuze van een nieuw elektrotoestel aan een voordelige prijs.

6. Zijn nieuwe toestellen bij Gefixtixt duurder dan in de grote ketens?
Neen, integendeel de prijzen zijn zeer competitief in vergelijking met de grote ketens.

7. Neemt Gefixtixt mijn oud toestel terug?
Ja, uw oud toestel word gratis meegenomen.